.

.

neděle 31. ledna 2016

Konturovací tužky na rty

Konturovací tužku zná snad každá z nás, ne každá ji ale vyzkoušela a proto jsem se rozhodla porovnat nějaké značky, nejprve se ale seznámíme s produktem.
Nejčastější otázku, kterou si budete klást, pravděpodobně bude, jakou barvu si vybrat. Není to nic složitého, na denní nošení volte spíše nude odstíny, které se nejvíce podobají vašim rtům. Jde jen o to opticky rty zvětšit, ne je okatě olemovat. Popřípadě si s sebou do obchodu vezměte svoji oblíbenou rtěnku a zkuste porovnat. Odstín konturky by měl být co nejvíce stejný se rtěnkou, popřípadě o maximálně dva odstíny tmavší.
Další věc, kterou byste se měli zabývat, je tvrdost tužky. Zkuste si v drogerii klidně na ruku, jak se vám s tužkou pracuje. Narazila jsem na některé, které se drolí, a tudíž se s nimi nedělá zrovna nejlépe.

První konturovací tužka, kterou bych vám s velikou radostí představila, je od značky Essence. Když jsem si šla poprvé koupit konturku, chtěla jsem jen na vyzkoušenou a tak jsem sáhla po jedné z nejlevnějších, ale to se mi v tomhle případě osvědčilo, protože tyhle tužky jsou mnohem lepší, než některé od dražších značek. S tužkou se pracuje velice dobře, skvěle drží na kůži kolem rtů a na rtech také dlouho vydrží. Jediné mínus snad je, že není větší výběr odstínů, což mě zrovna u tohoto zamrzelo. Najdete sice zde nějaké základní od nude odstínu až po červenou, ale pár odstínů navíc bych ocenila.

11 IN THE NUDE -
Skvělá k odstínům rtěnky nude.
06 SATIN MAUVE
Tahle je více do hněda, doporučuji spíše tmavším typům, které si mohou dovolit rtěnky podobné barvy.
15 HONEY BERRY
Doporučuji spojit s rudou rtěnkou, je spíše do fialova, ale v dobré kombinaci na rtech je přímo skvostná.
 Od Essence je tohle zatím vše co mám, rozhodně si rozšířím i dále sbírku o nějaké odstíny, protože tyhle tužky jsou nejen cenově dostupné pro všechny (kolem 30,- v každé drogerii), ale i dlouho vydrží a dobře se s nimi pracuje. Za mě určitě palec nahoru a vřele doporučuji.

Naopak tužka od značky UMA, je něco, co doporučit určitě nechci. Koupila jsem si pouze jeden odstín a jsem ráda, že u jednoho jsem zůstala.
Tužka má sice skvělou barvu, velice podobná 06 od Essence, která už byla zmíněná, ale nehorázně se drolí, když ji nanášíte. Tužka by sice měla být měkká, ale do určité míry. Od značky UMA, která je dostupná ve všech Teta drogeriích, jsem vyzkoušela pouze tuto tužku a také jejich matné lesky na rty, které musím pochválit. Každopádně zpět k tužce, je asi o 10 kč dražší než ty od Essence, ale je horší. Barvička super, nanášení na nic. Možná kdyby začali vyrábět trošku tužky trošku tvrdší, byla bych spokojenější, ale do té doby za mě NE.

Odstín jsem na tužce bohužěl nenašla napsaný, ale jak jsem se již zmínila, je dost podobná barvou té 06 od Essence.
 Další a také poslední značka, která (ne)stojí za zmínku je Avon. Od Avonu jsou produkty, které používám s velkou radostí, a naopak jsou takové, které bych hodila pryč. Tou je i konturovací tužka.
Je sice super, že tužka se nemusí strouhat, ale to je snad jediné plus, které jsem našla. Špatně drží na kůži okolo rtů, na rtech vidět nejde vůbec a výdrž také nic moc. Já mám světlý odstín a je možné, že ty tmavší budou držet třeba lépe, ale mě teda tahle tužka rozhodně tolik neoslovila.

PINK CASHMERE
Tužka sama o sobě rty zvýrazní, ale rozhodně nesplňuje mé požadavky na konturovací tužku. Takže za mě druhé NE.
Tady jsou tužky na pokožce z levé strany Avon PINK CASHMERE, Essence 06 SATIN MAUVE, Essence 11 IN THE NUDE, Essence 15 HONEY BERRY a UMA.
 Časem si určitě pokoupím i další značky, vyzkouším a dám vědět, které určitě nekupovat a které naopak za to stojí.

Doufám, že se článek líbil a někomu i pomůže při výběru konturovací tužky.

Kristy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Náš školní časopis Cajk vychází každý měsíc a přináší vám
události ze školy, zajímavosti ze světa filmu, módy a knih a
provede vás i po světě. Věříme, že si každý přijde na své
a tak vám za celý redakční tým přejeme příjemné čtení :)

Redakční tým:

Debbie

Betty

Soňák

Aneta

Ája

Tomáš

Peťa

Viki


A naše šéfredaktorky: Míša a Kristýna

Jestliže vás baví psát a chtěli byste se k nám přidat,
kontaktujte nás na email: Casopiscajk@gmail.com
Přispívat můžete do našich stálých rubrik nebo založit
svou vlastní :)